krim

“Bila dapat Gaji Saya RM15, Saya Bagi Mak RM10, Saya RM5” Baca Kisah Berbakti Pada Ibu Hingga Nafas Terakhir


Alangkah beruntung hidup jika masih mempunyai ibu, tidak semua orang bernasib baik seperti kita. Namun, sejauh mana pengorbanan anda untuk ibu tersayang? Agak-agak sudah cukup berbakti atau belum pada mereka?

Ingat, hidup ni kalau berbuat baik pada ibu insyaAllah, Allah akan kurniakan keberkatan dalam hidup kita. Seperti perumpamaan yang selalu mengingatkan kita iaitu, "Syurga itu terletak di bawah tapak kaki ibu" .


"SAAT PALING MENYEDIHKAN DALAM HIDUP SAYA"


CREDIT : JOM DAKWAH

1 Response to "“Bila dapat Gaji Saya RM15, Saya Bagi Mak RM10, Saya RM5” Baca Kisah Berbakti Pada Ibu Hingga Nafas Terakhir"

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete